Cerave hidratantno ulje za čišćenje, 236 ml
26,00 KM
U cijenu je uključen PDV (17%)
Opis
Cerave hidratantno ulje za čišćenje za normalnu do suhu kožu je ultra hranjiva formula koja nježno čisti kožu dok pruža dugotrajnu hidrataciju.
- Prikladan za normalnu do vrlo suhu kožu.
- Ovaj proizvod razvili su dermatolozi.
- Budući da ne sadrži sapun, parabene, mirise, sastojke životinjskog podrijetla ni bojila, ovo vegansko i PH neutralno sredstvo za čišćenje pogodno je za korištenje čak i na koži sklonoj alergijama, bebama i koži sklonoj ekcemima.
- Ovo sredstvo za pranje lica ima jedinstvenu i transformirajuću teksturu koja se raspršuje kao ulje i postaje mekana pjena u dodiru s kožom.
- Ta ultra-blaga pjena može ukloniti bilo kakvu prljavštinu ili nečistoće bez skidanja kožne barijere. Stoga je nakon svake uporabe vaša koža pravilno čista, ali ne i preisušena.
- Sve ove dobrobiti moguće su zahvaljujući bogatoj formuli koja nadoknađuje prirodne lipide kože nakon čišćenja.
- Ulje skvalana prisutno u sastavu zajedno s trigliceridima pruža dugotrajnu hidrataciju, dodatnu glatkoću i hranjiv dodir.
- S obzirom na to, vaš ten će biti mekan, uravnotežen i bez ikakvog oblika zatezanja.
Način primjene: Nanesite količinu proizvoda veličine zrna graška na svoju ruku i masirajte ga izravno na mokru kožu.
- Nakon što ulje dođe u dodir s kožom, emulgira se u nježnu pjenu.
- Nakon toga temeljito isperite.
- Izbjegavajte kontakt s očima.
- Pogodno za odrasle i bebe.
- Mogu ga koristiti i osobe sa kožom sklonom atopiji.
Pakiranje: 236 ml
Sadržaj: Mješavina tri esencijalna ceramida koji pridonose obnovi zaštitne barijere kože i sprječavaju transepidermalni gubitak vode; Kombinacija skvalanskih ulja i triglicerida obnavlja prirodne lipide kože, pružajući stoga hranjivi dodir; Hijaluronska kiselina ne samo da pruža hidratantni učinak, već i zadržava vlagu; Niacinamid također ima hranjivo i obnavljajuće djelovanje.
Pošaljite upit
Za više informacija o proizvodu - pošaljite upit...Napomena:
Fotografije ne moraju u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda.
Fotografije ne moraju u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda.